Incanto Images Fotografie

Incanto Images betekent betoverende foto's.
Ik hoop dat de betovering werkt en dat je kan genieten van de foto's.
Van macro- tot landschapfotografie en alles wat daar tussen in zit.





Van alles een beetje



Het is weer eens speelmiddag...

Ik zie het even niet meer en ga weer gek doen...






En dan is meervoudige belichting zo'n leuk speeltje, bij deze foto's heb ik 
eerst het vuile water op de foto gezet en daarna de bomen.






De camera zet de beelden over elkaar, en er ontstaan kleine schilderijtjes. 
Zo leuk om te doen, zeker wanneer het plaatje een beetje klopt. Lukt niet 
bij elke dubbele opname.






En nog een beetje herfst, nu kan het nog. Bekermos, zo klein en op elkaar gepropt, 
altijd een moeilijke klus om er iets leuks van te maken.






Er gaan er ook meer de prullenbak in dan dat ik laat zien...












En een sliertje met een hoedje, een beuketaling. je moet echt met je neus op de 
grond duiken om dit te vinden. 






Vaak staan ze ergens op, verplaatsen is in dit geval heel makkelijk. Is het niet zo
 moeilijk om er een leuke foto van te maken. 

datum: 1 mei 2016 en 06-11-2016

4 opmerkingen:

  1. Dubbele belichting is nog niet zo mijn ding. Moet ik misschien nog een beetje ontdekken. Je eerste foto vond ik heel goed gelukt, inspireert me wel. De rest van je blog toont allemaal prachtige macro's. Met het brode bekertjesmos zou ik ook graag eens willen stoeien, maar ik kan ze maar niet vinden :-(
    Groetjes, Dick

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel fraai deze techniek Yvonne met een prachtig resultaat, iets waar ik me nooit aan gewaagd heb.
    Groeten,
    Roos

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Verrassende resultaten Yvon!
    Erg mooi!
    groetjes, Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Altijd leuk om wat te expirementeren, dat met die dubbele belichting lijkt mij nog best ingewikkeld, je moet dan toch wel van te voren een beetje bepalen wat je als resultaat wil, of doe je maar wat. ik kan het met mijn nieuwe camera ook maar heb nog niet de moeite genomen het uit te zoeken. Misschien omdat ik toch meer voor de dieren fotografie ga, en daar gaat zo'n dubbele belichting niet op.
    groetjes Ghita

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek en leuk dat je even de tijd neemt om een berichtje achter te laten!
Thanks for visiting my blog and leaving a comment!