Incanto Images Fotografie

Incanto Images betekent betoverende foto's.
Ik hoop dat de betovering werkt en dat je kan genieten van de foto's.
Van macro- tot landschapfotografie en alles wat daar tussen in zit.





Centennial Classic TT - Jan Kostwinder


Ik neem jullie mee naar weer een paar jaar geleden, 2010, maar voor mij als
 de dag van gisteren. Een weekend tussen de motoren in huppelen, een klein 
kind in een snoepwinkel. 

Ik ben uitgenodigd door Jan Kostwinder, een beetje mijn tweede papa. Hij weet
dat ik me wel vermaak tussen al het geen wat herrie maakt.

Jan is hier zijn startnummer aan het opplakken voor 
dit weekend.






Mijn hotel kamer voor deze dagen, en dan wakker worden met het heerlijkste
 geluid wat er is.

Het was alleen een beetje koud in deze September maand. Aan extra dekens
 is gedacht. Dikke slaapzak mee, en ik heb heerlijk geslapen.






Klaar maken om ouderwets, zoals het vroeger ook ging, naar het marktplein in 
Assen dorp te gaan.






Ik heb het beste plekje weten te bemachtigen.





Ik kom wel in Assen aan...






De motoren komen aan in Assen. Krijgen allemaal hun 
eigen plekje. 






Wat is het leuk en gezellig om hier tussen te lopen. 






Even de nodige vragen worden aan Jan gesteld.






Wat er allemaal gevraagd is dat weet ik echt niet meer.






Race vrienden onder elkaar. Altijd leuk om herinneringen
 op te halen.






De motoren worden gekeurd of ze wel dit weekend mogen 
rijden.






Het is allemaal goed en Jan mag door. Had ook niet anders verwacht...






Het is echt even door werken, al de motoren moeten gekeurd worden.






En aan het eind van de dag spring ik bij het Yamaha team in de aanhanger.Ik kom
 weer terug, even een seintje naar Jan dat ik veilig ben. Tot straks...






Daar staat de mooie NSU, te blinken voor de race. Het is gelukkig droog. Dat willen 
we graag. Regen zal heel zo'n prachtige weekend verpesten.






Jan een paar minuten voor de start.
















Even opletten allemaal, we gaan bijna rijden.






En daar gaat Jan...











Er worden meerdere race's gereden. Alles hier plaatsen is een beetje veel...






Het binnen komen naar een rondjes rijden...






Tussen de race's door gaat Jan zijn vroegere race vrienden opzoeken...






Dikke pret natuurlijk om elkaar tegen te komen.












Hoeveel jaar teug zal het allemaal zijn...






...dat ze elkaar voor het laatst gezien hebben.






En een klein deel van de groepsfoto. Voor de motorsport bladen fotografen 
was er een bakkie, en ik sprong er ook maar even in. Na twee dagen hoor ik 
er helemaal bij..het was weer een super weekend voor me.

Dank je wel Jan, je weet dat ik er van geniet.

Datum: 18-19-09-2010


1 opmerking:

  1. Hoi Yvonne,
    Wat een gave opnames zijn dit. Schitterend om deze motoren daar zo in actie te zien op het circuit van Assen. Daar heb ik in 1986 nog een mars moeten lopen toen ik daar in Assen in militaire dienst zat..ppfff..!!
    Je hebt er echt een heel mooi verslag van gemaakt. Grappig ook zo vanuit die auto (Medical Car). Die actieopnames, zoals 21 en 22 vind ik echt super gedaan.
    Alleen je hotelkamer had wel een sterretje meer verdiend...haha...!!

    Groetjes, Marco

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek en leuk dat je even de tijd neemt om een berichtje achter te laten!
Thanks for visiting my blog and leaving a comment!