Incanto Images Fotografie

Incanto Images betekent betoverende foto's.
Ik hoop dat de betovering werkt en dat je kan genieten van de foto's.
Van macro- tot landschapfotografie en alles wat daar tussen in zit.





Google Chrome, is dat de oplossing..???

Vele onder ons hebben problemen met reageren.
Ik heb Google Chrome geïnstalleerd en het is over.

Moet nu wel alleen voor het bloggen via Google Chrome opstarten, maar ik kan weer bij jullie reageren.

Weet natuurlijk niet of dit bij iedereen het geval zal zijn dat dit de oplossing is, maar bij mij wel.

Groetjes Von

18 opmerkingen:

  1. Google rules the world! Zou wel heel triest zijn als ze je zo willen dwingen over te stappen naar Chroom! Een reden om het vooral niet te doen dus!! Groetjes Albertine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Tot nu toe heb ik geen enkel probleem met het reageren op wat voor blog dan ook... alleen bij weblog heb ik grote problemen maar wie niet hè!!
    Lieve bloggroetjes van Anna

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik gebruik Google Chrome al tijden, IE geeft op meerdere sites problemen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Download deze niet zo graag, heb hem al eens gebruikt en ga conflicten.....
    toen uninstall gedaan en de problemen waren voorbij, dus voor mij geen Chrome weer!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het schijnt een breed probleem te zijn, en ook bij mij konden er enkele al dagen niet reageren. Of dat nu nog zo is weet ik niet, maar proberen kan altijd.

    Groetjes, Helma

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Von

    Ik denk het wel want je wordt er gek van dat je niet kunt reageren.
    Wel verdenk ik Google ervan dat ze het expres doen zodat meer mensen gedwongen Chrome gaan gebruiken.
    Maar inderdaad het werkt.

    gr.Jelle

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Yvon
    Ik gebruik Google Chrome al tijden en het werkt prima.
    groetjes Herman,

    BeantwoordenVerwijderen
  8. het is af en toe maar even 1 blog waar ik niet kan reageren, terwijl anderen het dan wel gewoon doen. Ik heb dus nog geen idee wat de oorzaak ik. Maar bij jou is het in ieder geval opgelost, fijn toch
    groetjes jacqie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. ik weet het niet ..
    het is te proberen,
    ik heb nog geen last gehad met reageren bij anderen?
    anderen wel bij mij...

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik ben altijd een beetje huiverig om wat nieuws te installeren, dus ik wacht nog even.
    Reacties in pop-up-venster lijken ook te helpen.
    Groetjes
    Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik kon gerust bij jou reageren, maar ik heb begrepen dat het bij mij ook niet altijd lukt.
    HG
    Gerreke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik heb gèèn Google Chrome en reageren lukt prima vandaag.
    Gisteren had ik nog een enkele misser.
    Als je dus pas Chrome hebt geinstalleerd weet je dus niet of het daardoor komt dat je nu wel kunt reageren.
    Ik ben benieuwd of deze reactie werkt.
    Groetjes Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  13. ik heb ook google chrome
    Ik heb weinig problemen, en je kan je start pagina aan passen aan je eigen stijl met I google.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik heb zelf nog geen problemen gehad met reageren maar misschien komt dat door Chrome. Ik gebruik het al een poosje, moest eerst heel erg wennen want overstappen op iets wat ik niet kan daar hik ik altijd tegen aan maar ik kan je vertellen dat zoals ik er nu over denk ik niet weer terug wil, maar ja de meningen zijn er zeer sterk over verdeeld. Liefs Bufff

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik gebruik alleen maar chrome, en bevalt me goed.
    Ik heb zelf geen last gehad dat ik niet kan reageren.

    Gr Cees

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi Yvonne,
    Wat is precies het probleem?
    Ik heb een tijd geleden wel eens het probleem gehad dat ik niet kon reageren met Internet Explorer en dat heb ik toen opgelost door Blogspot toe te voegen aan de "Trusted Sites" optie in Internet explorer.

    Deze zit onder 'Internet Option' en dan het tabblad 'security' of 'beveiliging'in de Nederlandse versie. Je kunt jouw eigen blog url daar invoeren maar dan met een S achter http zoals deze https://incantoimages.blogspot.com/

    In mijn geval hielp dat toen.

    Mocht dat niet helpen, probeer dit dan eens http://madhuchashakam.blogspot.com/2011/10/unable-to-comment-in-blogger-from.html


    Groet,
    Peter en Janny Firefox gebruikers :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ik ken het probleem ook en gebruik nu ook Firefox, wat probleemloos werkt!

    Ronald

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ik gebruik al geruime tijd Google Chrome. Volkomen probleemloos bij mij.
    Geweldig leuke en mooie actiefoto's Von.

    Groet Rardo.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek en leuk dat je even de tijd neemt om een berichtje achter te laten!
Thanks for visiting my blog and leaving a comment!