Incanto Images Fotografie

Incanto Images betekent betoverende foto's.
Ik hoop dat de betovering werkt en dat je kan genieten van de foto's.
Van macro- tot landschapfotografie en alles wat daar tussen in zit.





Prachtige man

Ook ik ben vorig jaar naar de Veluwe geweest om deze prachtige mannen te horen en te zien. Het is echt geweldig om mee te maken. Alleen ik had nog niet zo heel veel ervaring, wat ik nu weet was wel makkelijk geweest. Deze foto is nog in jpg gemaakt en is ook de enige goede foto van de hele serie. Geen statief, wat zeker nodig is, en de iso nog op 250, wit balans op automaat en ga zo maar door. Maar een mooie ervaring is het zeker.
Het was prachtig weer en ik was samen met een klasgenoot die ik zeker 20jaar niet gezien had. We hebben aardig bij kunnen kletsen en het was gewoon prachtig.

Tot de volgende...

16 opmerkingen:

  1. Je gaat even terug in de tijd, hij staat er wel heel mooi op ondanks alle nieuwe ervaringen. Maar zo zie je wel dat je je zelf steeds vaker gaat overtreffen. De kleuren missen iets aan kracht, ben nu ook steeds meer met de wit balans aan het prutsen en dat geeft leuke resultaten. We zijn wel erg stil op de lijn, fijn weekend groetjes Cristien.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Yvonne.....

    wat een prachtige man.....
    jij hebt tenminste nog 1 foto ook ik ben vorige week zaterdag de hele dag naar de OVP en wij hebben geen hert gezien, dus wees dankbaar. En ik moet zeggen dat ik de foto erg mooi vind, misschien hadden de kleuren iets beter gekund, maar je hebt weer iets geleerd en zo groei je steeds mee....
    volgende keer heb jij de mooie foto's en is er weer iemand anders die teleurgestel achter de PC zit.

    gr. Nieske

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige opname Jolanda,
    ja 't lijkt allemaal zo eenvoudig maar dat is het zeker niet...deze is prima gelukt.

    groetjes en een fijn weekend, Joop

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Idd een prachtexemplaar!
    Heel mooi vastgelegd.
    Groet,
    Peter

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Yvonne
    mooie opname hoor wel wat flets van kleur
    maar dat is het nadeel van jpeg kan niet teveel bewerken anders gaat de kwaliteit achter uit
    maar een mooie compo
    Groet Jan

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Von,
    Inderdaad een prachtige man, en de foto mag er toch ook best zijn hoor.
    En het is toch prima om te constateren dat je inmiddels zoveel meer hebt geleerd? Ga zo door!
    Groetjes
    Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zeker pracht van een man Yvon !!
    Hij heeft voor je een mooie pose aangenomen... ;-)))
    Lieve zondaggroetjes Anna

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hij staat daar erg imposant, en zal op de wijfjes zeker indruk maken. Volgende week ga ik voor een workshop naar het AWD. Misschien zie ik er ook wel wat.

    groetjes Marjon

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtig mannetje Yvon
    Hij staat op de uitkijk naar de vrouwtjes
    Ik ben een paar weken geleden naar de Veluwe geweest maar toen de Herten kwamen goot het van de regen we hebben drie uur onder de paraplu gestaan maar het bleef regenen ik heb wel foto's maar moet ze nog steeds plaatsen
    Fijne dag verder groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een mooie foto, toen al. Alleen maar fijn dat je nu nog veel meer geleerd hebt toch? Volgens mij is het leren nooit voorbij.
    Fijne dag,
    groetjes Jacqie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wow, wat een mooie foto is dit.
    Wat staat hij daar stoer te staan.
    Prchtige man, inderdaad.
    groetjes Ghita

    BeantwoordenVerwijderen
  12. A proud gigant! A special moment.
    Great shot!
    Greets Olli

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hij wil je imponeren! Schitterend hoe hij daar staat en wat heb je dat knap vastgelegd! De kracht en het manzijn straalt hij helemaal uit.
    Groet, Gonne-Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Yvonne
    Prachtige foto...En jpg ..witbalans auto.
    (zo werk ik :)
    Ik geloof graag dat je het nu beter zou doen...Maar ik vind deze geweldig :)
    Gr Henk

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek en leuk dat je even de tijd neemt om een berichtje achter te laten!
Thanks for visiting my blog and leaving a comment!