Incanto Images Fotografie

Incanto Images betekent betoverende foto's.
Ik hoop dat de betovering werkt en dat je kan genieten van de foto's.
Van macro- tot landschapfotografie en alles wat daar tussen in zit.





Sail 2010

19-08-2010
Vandaag vroeg op om naar Sail 2010 te gaan kijken in het Noordzee kanaal. We zijn uitgenodigd door vrienden van ons dus zorgen om een plekje hadden we niet. Het bedrijf OBA zit aan het Kanaal en alles was tot in de puntjes verzorg. Een heerlijke dag gehad met veel lekkers en een fijn zonnetje.


















Ahoy, daar komt de berenboot, met dikke beren klein en groot.
Ze varen berengoed.
En Brom de kapitein staat aan het stuur, zo varen ze weer naar een andere avontuur.
Ahoy de berenboot legt aan.
Nu kunnen we beginnen gaan.











Tot de volgende...

8 opmerkingen:

  1. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hele mooie composities. Toen scheen de zon nog en was het zomer. Ook de scherpte is heel goed. Prachtige foto's om te zien. En de lucht met wolken werkte ook goed mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Grrr, zit ik een heel verhaal te tikken krijg ik een foutmelding, het lijkt Zoom wel!
    Wat ik schreef, is dat het een prachtig spektakel is, helemaal met het mooie weer van die dag. Lijkt me nog niet gemakkelijk om al die grote schepen passend in je beeld te krijgen, maar het is je prima gelukt. Prachtige foto's, en mijn favoriet is de een na laatste met die drie masten en vlaggen tegen die mooie lucht.
    Groetjes Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Yvonne
    Prachtig om dit zo weer te zien...Ook ik heb ervan genoten..Wat heerlijk dat ons land zoveel water bezit :)
    Prachtig..En zoveel variatie op het water..
    Gr Henk

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Preciosas tus fotografías. He pasado por casualidad pero me alegro por la belleza de tus fotos. Mis felicitaciones. Saludos. Victoria.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Had ik deze bijna gemist wat een geweldig mooie serie weer van de Boten en wat zie ik is Sinterklaas ook al in aantocht ha ha heel mooi Yvon
    Groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik hou van deze reeks van schepen, is geweldig.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. KARWEI Boskoop is de firecrackerswinkel van Boskoop, Waddinxveen, Benthuizen, Gouda, Alphen aan Sanctum Rijn, Moerkapelle, Hazerswoude, Reeuwijk en omliggende gebieden. Wij bieden de mooiste firecrackers in de zone aan. Bovendien, dat tegen een ongelofelijke prijs! U ontdekt naast andere dingen ook krakers en vuurwerkers. Het klimaat is onderverdeeld in batterijen, bouten en Vuurwerk Hazerswoude! Onze firecrackers zijn voornamelijk in de zone, dus mensen van Benthuizen, Reeuwijk, Alphen aan nook Rijn, Boskoop, Reeuwijk, Hazerswoude, Zevenhuizen, Bodegraven, Gouda en Zoetermeer komen voor onze vuurwerkers! Dat laat zien hoe geweldig onze krakers zijn! Probeer jezelf? Kom en zie ons in onze showroom!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek en leuk dat je even de tijd neemt om een berichtje achter te laten!
Thanks for visiting my blog and leaving a comment!