Incanto Images Fotografie

Incanto Images betekent betoverende foto's.
Ik hoop dat de betovering werkt en dat je kan genieten van de foto's.
Van macro- tot landschapfotografie en alles wat daar tussen in zit.





Dierenpark Amersfoort


18-04-2010
Vandaag de tweede keer dat ik even naar Dierenpark Amersfoort ben gereden. Stond er al voor openingstijd, had nu alle tijd om rustig van het park te genieten. Een aantal dieren waren nog lekker aan het eten. Met het ophalen van het abonnement was ik pas rond de klok van half 1 binnen en ’s middags kwam er visite. Nu vandaag bijna alle dieren gezien. En natuurlijk even bij Kina gekeken.. een 6maanden jong olifantje
Geboorte kaartje:
Een slurfje, vier pootjes en 18 teentjes
In Dierenpark Amersfoort is op 10 november om 05.30 uur een olifantenjong geboren. Moeder en jong maken het goed. Het Dierenpark erg blij en trots met het nieuwe meisje. Ze heeft de naam 'Kina' gekregen, wat 'kleintje' betekent.
Wat een leuk beestje, nog heerlijk speels en ondeugend. Het olifanten verblijf was nu in tweeën gedeeld omdat ze met dit verblijf bezig zijn. In mei moet dit klaar zijn.
De witte tijgers lagen heerlijk te slapen, genietend van het zonnetje. Het mannetjes leeuw gingen wel te keer, wat een indrukwekkend geluid is dat wanneer je er maar 5 meter vanaf staat, super om te horen.
Over een maandje weer even kijken, sommige diersoorten zaten op het nest. Kijken of er kleine vogels rond dartelen.
































Tot de volgende...

1 opmerking:

  1. Wat een mooie foto's in de dierentuin ... ik ben volgens mij nog nooit in dierentuin Amersfoort geweest, maar ik ga het onthouden, want volgens mij zijn ze goed te fotograferen daar zonder tralies en dat soort dingen. Mijn favoriet is toch wel de detailfoto van de flamingo, van alleen zijn veren, top!
    Groetjes, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek en leuk dat je even de tijd neemt om een berichtje achter te laten!
Thanks for visiting my blog and leaving a comment!