Incanto Images Fotografie

Incanto Images betekent betoverende foto's.
Ik hoop dat de betovering werkt en dat je kan genieten van de foto's.
Van macro- tot landschapfotografie en alles wat daar tussen in zit.





Vlindertuin De Berkenhof

27 Maart 2010
Midden in de Zeeuwse polders in de schitterende “Zak van Zuid-Beveland” ben ik op macro cursus geweest, gegeven door Marcel van Balkom in de “ Berkenhof 's Tropical Zoo & Vlindertuin” van de familie Antes. Na een zeer goede uitleg over macro fotografie zijn we de overdekte tropische vlindertuin in gegaan, het is een oase waar schitterende bloemen, vlinders, vogels en exotische reptielen aanwezig zijn.
Na wat instelling in de camera en voor het eerst in de M-stand heb ik er mooie foto’s kunnen maken. Marcel geeft hierover prima uitleg en nu eens geen zwarte foto’s in deze stand. Het is een zeer leerzame dag geweest met veel lol en zweet druppels op het voorhoofd. Natuurlijk was ik hier niet op gekleed, wanneer je naar een tropische vlindertuin gaat trek je geen sweater aan maar ga je in een blouse…maar daar heel niet aangedacht.
Macro fotografie is heel leuk om te doen maar echt niet zo makkelijk, ik blijf gewoon oefenen tot ik het wel een keer onder de knie krijg.

Tot de volgende…..

Adres:
Berkenhof’s Tropical Zoo & Vlindertuin
Langeweegje 10A
4434 NE Kwadendamme
www.tropicalzoo.nl


Marcel van Balkom
www.natuurfoto.biz

Roodoogboomkikker

Detail foto van een vlindervleugel

Idea Idea

Caligo



1 opmerking:

  1. Dag Yvonne.
    Wat en prachtige macro foto's van de Vlindertuin
    heel erg mooi mijn complimenten ,ik ben er pas ook geweest met mijn dochter een een paar vriendinnen was erg leuk daar ,mijn macrolens deed toen vervelend maar het nog wel foto's gemaakt met mijn 12-60 lens
    ik zag je op mijn blog staan ik zal je ook gaan volgen
    Groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek en leuk dat je even de tijd neemt om een berichtje achter te laten!
Thanks for visiting my blog and leaving a comment!